2010. július 20., kedd

Újra dolgos hétköznapok

Véget ért az 5 hetes vakáció, tegnaptól újra iskola. Tavaly mindkét osztályfőnök ausztrál volt, most Bali egy angol "nénit" kapott (kb. 25 éves, szőke és csinos), Gergő pedig egy amerikai "bácsit" (kb. 30 éves, kreol, és csak annyit mondanék, hogy nem lesz probléma megegyezni, hogy ki kihez megy szülőire. :-) )

A szünet első három hete a fiúk szerint pont olyan volt, mintha suliba jártak volna, pedig nem is. Csak napi három órát tanultak. A felét velem, a másik felét angolul egy tanárral. Utána ebéd, majd irány a foci pálya. Utóbbit annyira élvezték, hogy augusztustól januárig oda fognak visszajárni edzésre, sőt hétvégenként meccseik is lesznek. Aztán remélhetőleg jövő év elején ismét lesz Coca-Cola liga, és akkor a suliban is folytatódhat a játék.

A nyár egyik nagy változása, hogy erőt vettem magamon, és elbocsájtottam a takarító nénit. Már hónapok óta terveztem, de mindig megsajnáltam, próbáltam elnéző lenni. Aztán június végére annyira betelt a pohár a pofátlanságával, hozzá állásával, hogy kimondtam a boldogító nemet. Két napja dolgozik az utódja, aki nevéhez híven (Tuti), tényleg tuti!

Július 2-án jött el a vakáció mindannyiunk által várva-várt része, a kínai utazás, majd pihenés Balin. Egyelőre a fényképek még feldolgozás alatt, de amint kész leszek, elkezdek mesélni is.

Elöljáróban annyit, hogy engem teljesen lenyűgözött az ország. Nyilván csak kis szeletével ismerkedtünk, hatalmasak a különbségek város és falu, észak és dél között, de simán tudnék ott élni, sőt, szívesen tenném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése