2010. március 26., péntek

Aktív nyelvtanulás ...

... legalábbis ezzel áltatom magam, amikor a fiúk tévéznek. Ráadásul én is rákattantam.

Talán még nem írtam, hogy anno a költözésünkkor kapott tájékoztatóban hosszan ecsetelték, hogy semmilyen felvett, másolt cd-t, dvd-t ne hozzunk, mert elkobozzák. Ehhez képest itt legálisan lehet venni bármilyen filmet, wii játékot, fillérekért, persze hamisat. Lehet, hogy ezen kereskedőket védik a szigorú szabályozással. :-)

Szóval rákattantam a tévére. Egy dvd 6000 Rúpia, azaz kb. 120 Ft. Ez igen jutányos ár a legújabb mozifilmekért, vagy egy sorozat 3-4 részéért. Így eredetiben élvezem a Lostot, a Mentalistát és másokat. Ha szerencsém van, akkor az angol felirat is jó, bár az esetek  kb. 30 %-ban angdonézre sikeredik a szöveg.

Kíváncsi vagyok, ha haza költözünk, akkor vajon vihetjük-e őket. Az egyik fórumon ugyanis pont azon panaszkodott egy itt élő brit, hogy karácsonykor a Heathrow-n jól elkobozták tőle az ajándékba vett dvd-ket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése