2010. október 6., szerda

Újra itt!

Mindenkitől elnézést kérek, de az elmúlt időszak ismét elég sűrű volt. Igyekszem folytatni a blogot, főleg, hogy rengeteg mesélni valóm van, de a 18. év alatti generáció rendre elbitorolja a gépem. :-)

Szóval Kínánál hagytam abba, és egyelőre ott is fogom folytatni, mint az már látszik is, de azért még szabadkozok egy kicsit. :-)

Szóval az történt, hogy szeptember elején haza ugrottunk két hétre, hogy a fiúk levizsgázzanak a suliban. Erre készülvén ugye, július második fele és augusztus kemény ismétlésekkel telt. Nem beszélve arról, hogy az itteni iskola is elkezdődött. Ha az olvasók közül még van aki esetleg nem tudja, büszkén jelentem, hogy a srácok nagyon ügyesek voltak, mindenből szépen teljesítettek. Gergő ugyan a második vizsga napon már alig látott a náthától, de szerencsésen megküzdött többek között a környezettel is, pedig tudatlan anyja olyanokat tanított neki, hogy a mókus nem alszik téli álmot, aztán a vizsgán kiderült, hogy pedig de, csak nem egyhuzamban, hanem szakaszosan. Az ilyen apróbb bakiktól eltekintve minden rendben ment. Olyannyira, hogy bár én azzal a szent elhatározással mentem haza, hogy Bálinttal jövőre csak az olvasást és az írást gyakoroltatom majd, és lényegében így halaszt, a tanító néni meggyőzött, hogy kár lenne. Így amióta visszajöttünk, ismét belevetettük magunkat a tanulmányokba. Tök jó, mert Bali tankönyvei nem teljesen ugyan azok, mint tavaly Gergőé, így abszolút nem unatkozom, nem beszélve a negyedikes környezetismeret állította kihívásokról. :-)

Aztán kb. február óta izgultam, hogy a cégnél végre mondjanak valamit a jövőt illetően. J. csoportja szerencsésen túlélte a leépítést, csak éppen az átszervezések és egyéni döntések következtében két főre redukálódtak, azzal, hogy december végéig van munkájuk. Eddig arra vártunk, én nem kis idegeskedés közepette, hogy kiderül valami a 2011-es évre vonatkozólag is, mert ugye nekünk a gyerekek miatt nagyon nem mindegy, hogy maradunk, vagy megyünk. És lőn! Ma reggel telefonon! mondta a főnök, hogy ne aggódjunk, J. szerepel a távlati tervekben is. Remek! De, hogy mik a tervek, és mennyire távlatiak, azt persze még nem sejtjük. De ne akarjunk mindent egyszerre ugye! :-)

Ja és, hogy addig se unatkozzam, ismét költözünk! A mostani házunknak hónap végével lejár a bérlete, és találtunk egy jobbat, így nem hosszabbítják ezt meg. Nagyon közel van, nagyobb, újabb, szebb!

És ha már új ház, akkor új élet. Tegnaptól J-nek  (szinte)új, rövid hajú felesége van. Én pedig elmondhatom, hogy rapid fogyókúrába kezdtem. Egy óra alatt ledobtam vagy két kilót, és mindezt úgy, hogy csak üldögéltem és olvastam. :-)

3 megjegyzés:

  1. Jujjjjjjjjjjjj ez már nagyon sok sok infó!
    Először is gratula a fiúknak , hiába jó Anyuk és tanár néni volta :-)
    Gratulálok hogy még maradtok tiszta szívből örülők :-)
    Nos azonnal :-D kérünk fényképet a új frizurádról :-P és mesélj bővebben erről a diétáról de nagyon gyorsan :-)) Vicc volt lassan de biztosan írjál róla és nagyon bőven :-)
    Pusza Ildi :-)
    U.I. : Örülők hogy megint írtál és váróm a többi beszámolót :-)

    VálaszTörlés
  2. Ildi! Fényképet küldtem. Diéta? Ha-ha-ha!Akkor kezdtem mikor beültem a fodrász székébe, és akkor fejeztem be, mikor felálltam onnét. Tényleg jó rövid lett a hajam. :-)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan jóllllllllllllll áll köszi a fényképet meg tisztelve érzem magamat :-) így már értem a diétát :-)))))))))))))szerintem nálam is a első vendég úgy fog járni :-DDDD/de hogy is :-P/
    Pusza Ildi :-)

    VálaszTörlés