2009. július 8., szerda

Underwater world

Tegnap megjött a konténer! Hurrá!

J. itthon maradt, hogy segítsen a kipakolásnál, illetve az ellenőrzésnél, hogy minden megvan-e, működik-e, stb. A szállítók 10-re ígérték magukat. Én 9.15-kor keltem fel, kissé kómásan, mert előtte hajnalig interneteztem. Mérges voltam J-re, hogy miért nem keltett fel, mert utálok reggel rohanni. Éppen csak felöltöztem, mikor szólt a bejárónő, hogy megérkezett a kamion. Remek. Se reggeli, se kávé, de azért örültem.

Szerencsére előző este összeírtuk, hogy melyik dobozt melyik szobába vigyék, így gyorsan ment minden. Kipakolniuk sem nagyon kellett, egyedül a tv-videó-csocsó asztal szentháromságot bontották ki és állították fel. A maradékot mi intéztük. A ruhák és ágyneműk nagy része persze még a dobozban van, mert azokat úgyis mosni kell.

A csomagok között volt J. egyik legújabb szerzeménye is, amit kipróbálni se tudott még, de már nagyon fente rá a fogát.Egy vízalatti tok a fényképezéshez. Remélem Balin én is kipróbálhatom, addig itt van néhány mai próbálkozás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése